Jaarverslag 2015 van Reinier Haga Groep

01 juni 2016

De Reinier Haga Groep (Reinier de Graaf in Delft, HagaZiekenhuis/Juliana Kinderziekenhuis in Den Haag en LangeLand in Zoetermeer) presenteert het jaarverslag 2015 in de vorm van een Prezi. In deze presentatie vindt u in beeld en woord de high lights en het sociaal jaarverslag van 2015 per ziekenhuis.

Jaarverslag 2015 Reinier HagaDankzij de samenwerking van de ziekenhuizen binnen de Reinier Haga Groep garanderen wij onze patiënten 24/7 basis-, acute en hoogcomplexe zorg in de regio Den Haag-Delft-Zoetermeer.

Voor Reinier de Graaf en HagaZiekenhuis stond 2015 vooral in het teken van de ingebruikname van de nieuwbouw. Voor LangeLand was de toetreding tot de Reinier Haga Groep de belangrijkste ontwikkeling in 2015.

Het jaarverslag van de Reinier Haga Groep kunt u bekijken via www.prezify.nl/view-reinierhaga-prezi/.

Hoe werkt de Prezi?

Zodra u bovenstaande link hebt aangeklikt opent de Prezi:

• De Prezi komt het beste tot zijn recht als u deze 'full screen' bekijkt. Klik op het 'vierkantje' rechts onder in de balk van de presentatie. Mogelijk vraagt uw browser daarna nog of u akkoord gaat met full screen weergave.
  • Klik in de balk onder de Prezi op de pijl naar rechts om naar het volgende scherm en op de pijl naar links om terug te gaan naar het vorige scherm.
  • Met het 'wieltje' rechts onderin kunt u de presentatie automatisch laten lopen.
  • Als u uw muis aan de rechterzijde van de presentatie houdt verschijnen een huisje, een + en een -. Met het huisje gaat u terug. naar het beginscherm. Met de + en - kunt u inzoomen en uitzoomen.

Nieuwsoverzicht

januari 2016februari 2016maart 2016april 2016mei 2016juni 2016juli 2016augustus 2016september 2016oktober 2016november 2016december 2016

• Volg ons op Twitter
  • Volg ons op Youtube